12/11/2005

H&M - ett skämt!.. Anja vann..

Nej, riktigt så är det inte. Igår köpte jag ett par byxor där. De är jättesköna och bra, dessutom bra pris (295 kr). Så långt jättebra. Men det är helt otroligt att man inte kan betala med kort utan att använda legitimation. Min legitimation behöver jag verkligen inte använda ofta och ännu mer sällan har jag den med mig. I nästan varenda butik finns ju numer en sån där grej man får slå in sin kod på istället. 30 gånger mer effektivt och mycket billigare/enklare för alla parter. Men H&M:s butik på Ikano-huset i Linköping har inte det. Helt otroligt. Istället fick man ställa sig i kö (på ca 16 pers) för att ta ut pengar på automaten. H&M kan göra kläder. Men de vet inte hur man får köerna att bli kortare...

JA!
För att H&M:s nya satsning på Jeans verkar ha lyckats. Flera bra modeller och till bra priser. Bra!
NEJ!
Ja, ni vet ju vad..



Förresten. Anja vann just. Hon är bäst, ingen protest.

Dagens låt: "Surfin´ USA" av Beach Boys..

3 Comments:

Blogger Henrik said...

men lol! :P ursäkta men man måste ju alltid vara förberedd på att få visa leg när man handlar med kort. Så är det faktiskt i det flesta affärer.

12/12/2005  
Blogger Anton said...

ÖÖÖ.. NEj, verkligen inte! Varenda jäkla lite skitbutik har ju kodbajs nu. Till och med små tygbutiker och alla jäkla butiker har det. Nu har jag dock hört att Kappahl inte har heller. Jäkla bajs butiker!

12/12/2005  
Blogger Henrik said...

haha precis:P bajsbutiker.....btw, visste inte att du handlde i tygbutiker :P

12/12/2005  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se