12/07/2005

Äntligen!

Äntligen är jag med i Bonnkapälle. Idag var det intagning för min del och det var riktigt nervöst. Fyra, fem personer skulle sitta framför en (precis som i Idol) och döma och kolla. Men det gick bra. Det var inte så farligt och jag kom med. YEAAA!
Nu blir det bara å fixa frack till den 19:onde då vi ska ha någon slags konsert eller nåt. Fest hela natten då vi ska sova nånstans också ;).. Det blir tre roliga dagar mellan 19-22 december. Då ska vi spela på massor avslutningar och grejer. Min egen missar jag dock..

Bonnkapälle kommer bli jätteroligt att spela på. I vår kommer vi att åka på Lundakarnevalen* och så är det ju som vanligt ´denten (studenten). Blir riktigt kul.

Har du en gammal och billig frack som ligger och skräpar? Hör av dig! (agatona@gmail.com)

*Lundakarnevalen är en rolig tillställning i Lund i vår. För kapälles del har jag från säkra källor hört att det kommer bli tre dagars festande...

Dagens låt: "Dingelballen" med Bonnkapälle. (Jingle Bells fast med annat namn,,)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

inte hört talas om jens lekman? då får du ta reda på nån skiva för han är jättebra :)

12/07/2005  
Anonymous Anonym said...

inte hört talas om jens lekman? då får du ta reda på nån skiva för han är jättebra :)

12/07/2005  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se