11/18/2005

Jens kan sjunga

Ikväll åkte Jens ur Idol, inte helt oväntat. Och som svar på mitt tidigare inlägg - han kan faktiskt sjunga. Ikväll gjorde han två riktigt bra framträdanden och enligt mig var han bäst tillsammans med Agnes. Jens har fått utstå oerhört mycket kritik (och Rädda Jens-kampanjen) var väl inte direkt lyftande heller, det är tusan synd om pojken.

Men inte så farligt synd om honom.. Kommit fyra i Idol 2005, det är inte illa. Att sen vissa pirater och lite annat folk försökt utnyttja honom för att Sony/BMG skulle få lite motstånd är nästan en helt annan sak. Keep up man, even you are a Idol.. Som Kishti hade sagt.

Men än är inte kampanjen slut än. Nu sägs det i vissa kretsar att tv4 och Sony/BMG hade bestämt slutresultatet i förväg! Röstresultatet kom bland annat upp på hemsidan före röstningen var klar.. Därför ber vi nu alla, skriv på denna lista för att de ska visa röstresultatet.
Här är dessutom ett bra blogginlägg om detta..

Sen har vi i min klass tänkt att starta en ny kampanj. "Bort med kebabhoran", våran Engelskalärare. Henne gillar vi inte, som jag tror de flesta förstår...

Dagens låt: "Säg det med ett leende" av Lithe Blås..

3 Comments:

Blogger Henrik said...

Vadå vända kappan med vinden? :P

11/18/2005  
Blogger Anton said...

Nej då. Jag har aldrig sagt att Jens är sämst. Däremot har den här kampanje n varit en kul grej. Och vad gör man inte för att få bort DRM skiten? Jens är inte någon värdig vinnare av Idol. Men jag hade tyckt det vore årets roligaste skämt om han vann...

11/18/2005  
Anonymous Anonym said...

Inlägget på http://www.hitochdit.com har uppdaterats. :-)

Henrik:
Det finns nog betydligt mer bakom detta än du tror.

11/19/2005  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se