5/16/2006

Bloggflagga

Idag har jag haft grymt svårt att hitta något att skriva om till den här bloggen. Och ingen motivation egentligen heller. Nu har den dock kommit, jag har till och med orkat göra en bloggflagga.

Den skulle kunnat bli hur som helst, med noter på eller med ett vinterlandskap. Men de senaste åren har jag haft en förkärlek till färgen rosa. Rosa hatt, rosa piké och allt annat som kan vara i rosa. Därför gjorde jag min flagga rosa. På många sätt och vis...



Andra bloggar om: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har kommenterat tidigare att rosa verkar vara lite av flaggornas modefärg (jag som trodde att årets färg var turkos). Den här bilden får mig att associera till 80-talet, kryddat med lite 70-talsflum och 00-talsdesign.

5/17/2006  
Anonymous Anonym said...

Rosa är manligt och fint.

5/18/2006  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se