3/16/2006

Streets of love

Jag tänker börja göra som Kulturbloggen och skriva dagens låt som ett eget inlägg då det ger mer och mina tankar och känslor för låten blir framhävda på ett annat sätt.

Dagens låt är ”Streets of love” av Rolling Stones på deras senaste album A Bigger Bang. När jag sitter och pluggar på datorn brukar jag oftast lyssna på musik samtidigt. Sen jag flyttade upp en dator på rummet har jag lyssnar väldigt mycket på musik faktiskt. På datorn har jag väldigt mycket musik, mer än 6000 låtar är min gissning. Då glömmer man ofta bort många låtar. A Bigger Bang skaffade jag mig (jag tänker inte säga hur..) efter att jag legat på sjukhuset i oktober och opererat mig. Under min sjukhusvistelse såg jag en del på ZTV och då tittade jag bland annat på videon till ”Streets of love” och jag blev fängslad direkt. Sen dess har jag inte lyssnat på den speciellt många gånger men nu när jag hittade den i en gammal spelningslista så måste jag ju lägga till den i mp3n.

För den är riktigt bra. Jag är avundsjuk på min kompis som ska på Stoneskonserten i Göteborg i sommar..

Andra bloggar om:,,

1 Comments:

Blogger CV said...

Den sången tycker jag också mycket om. Det var väl den som släpptes först som singel av senaste albumet?
Det är bra att göra dagens låt som eget inlägg, då kan man kategorisera det också efter det och lätt hitta inlägget senare.
RS
kulturbloggen.com

3/19/2006  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se