3/11/2006

Kjellman bäst hittils i festivalen!

Björn Kjellman är inte direkt okunnig om melodifestivalen och Eurovision Song Contest. Han kan rent ut sagt ALLT om det.

Och så ikväll var han med.

Han hade bästa låten.

Jag hoppas att han får åka till Grekland faktiskt. Dels är han en skön kille, dels är hans låt VÄLDIGT bra.

Förstå att det vore kul när de ska presentera Sveriges bidrag i ESC:

"Och för Sverige tävlar i år en kille som kan mer än arrangörerna om tävlingen. En som kan allt om alla bidrag från alla år."













Andra bloggar om:
,.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

CAROLA!

3/11/2006  
Blogger Anton said...

Var bra, men inte alls lika bra som Kjellman..

3/11/2006  
Blogger Anton said...

Jag håller inte med faktiskt. Före jag hade hört låten trodde jag att det skulle bli flopp, men låten har en skön ton och en optimism som vi inte skådat på länge.

3/12/2006  
Blogger CV said...

Jag hade inte väntat mig att han skulle göra ett så komplett framförande, precis som du skriver: kläderna, framförandet, känslan, blicken, sången...

3/12/2006  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se