4/17/2005

Rolig historia..

Fredriks pappa

Lilla Fredrik gick på småskolan när läraren frågade vad deras fäder jobbade med. Dom vanliga svaren dök upp: Polis, advokat, brandman, revisor, busschaffis och så vidare. Men Fredrik som till vanligt var den som höll låda och var klassens mest aktiva satt still för sig själv i ett hörn. Läraren tyckte detta var konstigt och frågade Fredrik om inte han skulle berätta för klassen va
hans pappa jobbade med. ?Min pappa är erotisk dansare på en bögbar. Där tar han av sig alla kläderna och dansar näck framför en massa andra män som betalar honom för det. Några gånger om dom betalar bra nog ,så följer han med en av dom till ett billigt hotell och blir knullad i röven.? Läraren blev mycket förskräckt över denna förklaring, och drog lilla Fredrik undan medans dom andra i klassen fick sitta för sig själv och rita.?Är detta sanningen Fredrik?? frågade läraren.?Nej,? svarade Fredrik skamsen, ?men min pappa spelar hockey i FÄRJESTAD, och det tycker jag ä så jävla pinsamt ....

Denna historia skickade min kompis (oredigerad) till mig idag. Ganska kul faktiskt ;)..
Beastwear.se