4/09/2005

hem, ljuva hem..

Nu är jag hemma från fjällen och det värker i mina skrivhänder.. Veckan har inte bara givit oss bra skidåkning, konstigt väder och avkoppling utan även idesprutande för min del! Nu har jag massor utav saker jag tänkt skriva om.. Jag har även tänkt att göra en "OM" sida där jag ska berätta om mig, sidan och lite annat. Den kommer jag att jobba med framöver. Jag måste tipsa alla familjer, och framförallt då småbarnsfamiljer som vill ha en trevlig skidsemester att kolla in Storhogna som är ett väldigt fint och bra skidområde, både för de som vill åka längdskidor och vill gå på tur eller för de som vill åka alpint. Det är inget stortskidområde men närheten till Klövsjö gör att alla kan få vad de letar efter. Det huset som vi bodde i låg såpass nära liftarna att vi enkelt kunde gå dit. Det var jättebra och fint där! Men för yngre personer, utan mindre barn, ska nog välja ett annat skidområde. Snowboardåkare har som exempel inte mycket att göra i Storhogna om man inte är riktig nybörjare.

Beastwear.se