12/28/2006

Aftonbladhet och Expressn i sökmotoroptimeringstävling..

Jag leder återigen den sökmotoroptimeringstävling jag tänkt vinna. Just ordet sökmotoroptimeringstävling ligger jag sämst till på med en femteplats medan jag leder på orden Svenska Dagbladhet och Internetvärd.

Aftonbladhet och Expressn går det desto sämre med. Visst, jag ligger tvåa på dem orden - så dåligt är det inte. Men både Expressn och Aftonbladhet kan ju behöva en skjuts så varför inte ge dem det!

Bara ett par dagar kvar till den första januari nu, då denna sökmotoroptimeringstävling har sitt mellanpris (eller ska vi kalla det spurtpris, som man gör i Vasaloppet?). Självklart vill jag vinna det! Så nu kör vi lite hårdare i några dagar och fixar lite inlänkar.

Har ni en sida som ni kan länka ifrån till min tävlingssida? Hör av er så kan vi göra ett länkbyte, ni får några bra länkar mot en länk till min tävlingssida...

Andra bloggar om sökmotoroptimeringstävling, expressn, aftonbladhet, svenska dagbladhet, internetvärd.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha vi har alla varit där. Det är svårt för man kommer liksom in i en dålig cirkel :P

1/11/2007  
Anonymous Anonym said...

Din blogg håller evrkligen i kvalitén. Jag gillart.

1/14/2007  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se