11/26/2006

Aftonbladhet

Nu har det gått några månader i den sökmotoroptimeringstävling jag deltar i. Länge låg jag och pendlade mellan första och andraplats men nu har jag sjunkit ned en bit, helt enkelt därför att jag inte haft så mycket tid att jobba med sidan.

Aftonbladhet
är ett av de ord som det pendlat mest i. Någon topplacering på "Aftonbladhet" har jag inte haft på ett bra tag men lite närsom hamnar jag på en poängplats (plats 1-10).

Svenska Dagbladhet har för det mesta gått bra men nu verkar jag sjunka även på det ordet, trots att jag faktiskt inriktat mig lite på att satsa på just "Svenska Dagbladhet" när jag skaffar inlänkar till sidan.

Det är faktiskt först idag jag åkte ned till elfteplats med "Internetvärd", vilket jag tycker är lite synd - för internetvärd vill jag ha en god placering på.

Expressn har jag ständigt haft en bra placering på och det tänker jag fortsätta med! Så hjälp mig gärna med en länk till min Expressn sida.

Vill ni hjälpa mig i denna sökmotoroptimeringstävling? Isåfall gör ni det enklast genom att länka till min tävlingssida, hör av er på mirjoran [snabelkrumelur] gmail.com om ni vill ha hjälp med det. Jag skulle bli jätteglad om ni ville hjälpa mig!

Förövrigt så har jag även skaffat mig några sajter som jag tävlar med i tävlingen Precharge Projectnet. Det är en internationell SEO-tävling som jag inte satsat på men ändå ligger på 12:e plats i.. Precharge Projectnet leds just nu av min vän Esteban Panzera från Argentina. Jag säger bara: lycka till Esteban - hoppas du håller ut hela vägen! Besök även mina andra sidor i Precharge Projectnet:
Precharge Projectnet blog
Prechage Projectnet
Beastwear.se