11/12/2006

Tipspromenad

Det här med att gå tipspromenad är kul. Eller nja, jag brukar inte tycka att det är jättekul men här på webben kan man nästa skratta åt det. Varför? Jo den vanligaste söktermen till den här bloggen är just rolig tipspromenad. Jag rankar nämligen tvåa på den söktermen med mitt inlägg om en rolig tipspromenad.

Lite förvånande men ändå! Nu har även Marcus Westberg skrivit ett härligt inlägg om tipspromenad på sin blogg...

Några andra vanliga sökningar på denna blogg är:

"Filmen om Arn"
"recension"
"Kattis Ahlström" (x2)

Och många fler! Jag kanske fyller på listan efterhand...

Jag vill även passa på att tips om Marcus Westbergs spela spel - sida.. Där har jag tillbringat många lektioner!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! Vart hittar man sådant intressant fakta? Förövrigt verkar din blogg proffsig i sitt språk.

11/19/2006  
Blogger Anton said...

Det krävs ett statistikverktyg för det. På den här bloggen använder jag Google Analytics (http://analytics.google.com) och webstat (http://webstat.se).

11/19/2006  
Blogger Anton said...

Tack för snälla kommentar förövrigt!

11/19/2006  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se