11/05/2006

Hur olika bloggar skulle kommentera världens undergång

Mickey tyckte att det inte fanns något roligt att se på tv idag söndag. Så han gjorde sig rolig på olika bloggars bekostnad istället. Hur skulle olika bloggar kommentera världens undergång? Frågade han sig och hans svar var minst sagt komiska. Så jag tänkte göra likadant med några av mina favoritbloggar...

Mickey J Barczyk
"Shit också! Jag hann varken ta kort på Polens motsvarighet till äpplemos eller läxa upp min bloggpraktikant!"

Travelaid
"Idag blev Ryanair nedringt för att folk ville flyga bort från jorden. Telefonväxeln blev överbelastad och Sterling fick pga det väldigt många nya kunder."

Kulturbloggen
"Jag sa ju 42. Allt handlar om 42. Ni vet... 42!"

Henry Bronett Blog
"Midvinterns kyla är hård. Nu är midvintern borta men kylan är fortfarande hård..."

Babbel av Babben
"Världens undergång kom inte direkt som en chock. Att min kjol sprack på föreställningen igår, ja det var en riktigt chock!"

Josephzon Gås blogger
"Chickenrace
till
månen!"

Copyriot
"Jag satt med i en paneldebatt om världens undergång och om fildelningens framtid igår..."

Andurs förklarar världen för er
"Alltså att jorden går under, det suger verkligen fett mycket balle. Jävla skit alltså"

Moderskeppet
"Följ med moderskeppet till nästa planet!"

Andra bloggar om:,,,,,

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bara för att vara på den säkra sidan så ska jag piska min bloggpraktikant redan imorgon :D

11/05/2006  
Blogger Anton said...

Hehe det tycker jag!

11/05/2006  
Anonymous Anonym said...

*garvar*
Tror du har helt rätt om Gåsens blogg.. :D

11/05/2006  
Blogger Anton said...

Haha.. Det är mycket möjligt ;)

11/05/2006  
Anonymous Anonym said...

...mycket hård ;)
rofl

H.

11/20/2006  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se