9/25/2006

Europa vann Ryder Cup!

Europa vann Ryder Cup storslaget med 18,5 -9,5. "Bättre än så här kan det inte bli" sa Henrik Stenson. Det håller jag med om. Henrik var den som sänkte den avgörande putten på K Club på Nordirland för seger till Europa.

"Jag grät" sa Robert Karlsson.

Det är bara att förstå. Golfhistoria har skrivits och det fick två svenskar vara med och skriva. De var långt ifrån Europalagets bästa spelare men de gjorde ändå sitt jobb och var helt klart delaktiga i segern. Det enda jag kan ha en kommentar om är Henrik Stensons peruk efter vinsten. Var hittade han den?



Läs mer:
Golf.se
Svt.se
RyderCup.com

Andra bloggar om:,, ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det var tur att Du skrev att det var golf den handlade om, för det första jag tänkte när jag läste överskriften var "Är det ridhoppning?" :-)

10/01/2006  
Blogger Anton said...

Haha.. Ja det kan man ju tro ;)...

10/02/2006  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se