9/02/2006

Misslyckade groggar

Har du misslyckats med din grogg någon gång? Kanske försökt grogga med vodka och ljummet vatten? Eller whiskey och päronsoda? Du är inte ensam.

Alla har vi nån gång gjort lite konstiga groggar. På Flashbacks forum finns just nu en väldigt rolig tråd där många har skrivit om deras misslyckanden med groggar. Läsvärt helt klart! Själv har jag ingen historia om någon riktigt dålig grogg, däremot kan jag rekommenderas Bacardi och Sprit zero. Det är jättegott!

Däremot hade vi lite roligt på Gotland i somras. Jag var skyldig min kompis Jonas 90 kronor och så skulle jag och två kompisar åka till Överskottsbolaget i Visby. Lite halvonykter som han va begärde han att jag skulle köpa energidryck för det jag var skyldig honom, han ville ha lite groggvirke sa han.

Och det fick han! En halvtimme senare kom jag nämligen med en och en halv platta med energidryck från ÖB. Man får rätt mycket energidryck för 90 kronor på ÖB ;)...


Andra bloggar om:,,,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad vet du om Bacardi???

/Pappa

9/02/2006  
Blogger Anton said...

Jag vet både det ena och det andra ;).. Bacardi Razor och Sprit zero är i alla fall väldigt gott!

9/02/2006  
Anonymous Anonym said...

Jag vill varna för smoothies & explorer. Otäck.

9/13/2006  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se