8/11/2006

Back in business

Nu är jag tillbaka igen efter en vecka på Gotland och två veckor i Finland. Båda delarna var underbara men väldigt olika. Till Gotland åkte jag med ett kompisgäng på åtta personer, till Finland med familjen på fyra personer för att träffa släktingar.

Jag har planer på att skriva nån liten reseguide till båda resmålen. Tyvärr hinner jag dock inte skriva dessa nu på ett tag då jag har mycket att göra- tiden är väldigt dyrbar trots ledigheten.

Min internettid går just nu annars till att skriva ett par artiklar om Golfkusten, eller Costa del Golf som den heter på spanska. När vi bodde på Costa del Sol för ett par år sedan hann jag både spela och gå caddie på många av banorna där nere, vilket gör att jag har bra koll på hur Golfkusten ter sig. Dessutom hann jag se några proffstävlingar (bland annat Volvo Masters och Europatourkvalet) vilket var väldigt lärorikt och roligt!

Under helgen får ni självklart inte missa Scandinavian TPC hosted by Annika som i år spelas på Bro Bålsta GK, Annika Sörenstams hembana. Tyvärr kan jag inte se tävlingen live i år (gjorde det förra året fast då på Barsebäck) men självklart kommer jag sitta klistrad vid tv:n. TV-tiderna hittar ni här.

När jag varken skriver eller tittar på golf spelar jag själv förstås ;).

Resterande tiden, vilket inte är mycket, jobbar jag med tävlingen Astromusicologie 101. Det är en SEO- tävling enbart för studenter som jag alldeles nyligen ledde. Nu ligger jag bara på andra plats med mina sidor men det är jag också väldigt nöjd med. Den första september slutar tävlingen och då ska jag självklart vara åtminstone bland de tre bästa! Det ger nämligen en hel del sköna stålar....

Vill ni hjälpa mig med en länk vore jag överlycklig. Länka isåfall till adressen http://astromusicologie101.wordpress.com med länktexten Astromusicologie 101.

Gör ni det så lägger jag gärna till er i länklistan eller lägger till någon länk till er från någon annan sida. Eller gör något annat åt er. En puss i påsk till exempel.

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kul att du är tillbaka! Blogga på.
/PAPPA

8/11/2006  
Anonymous Anonym said...

Hej, jag hittade en site som håller på att skapa en reseguide.

6/07/2007  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se