7/02/2006

The Fast and the Furious 3: Tokyo Drift

Jag såg The Fast and the Furious 3: Tokyo Drift ikväll med mina kompisar. I mycket hår konkurrens med bland annat den nya Beck- filmen valde vi tillslut Fast and the Furious eftersom några av mina kompisar är riktiga bilfantaster.

Enligt min mening var filmen faktiskt riktigt bra. Förvånande bra. Visst har manuset lite skavanker och många av relationerna utvecklas knappt något i filmen, fast de borde göra det men ändå är det en väldigt sevärd film med många härliga inslag.

Skådespelarinsatserna är överlag bra. Nathalie Kelley som spelar den snygga Neela har aldrig skådespelat förut utan normalt är hon modell men hon är riktigt bra. En av de bästa skådespelarinsatserna..

Huvudrollen har Lucas Black (Sean Boswell i filmen) och visst gör han det bra! Bästa skådespelarinsatsen gör dock Sung Kang som spelar någon slags managertyp till Sean. Han är en skådespelare vi lär se mer av framöver.

Helt klart en sevärd film, som jag rekommenderar. Om ni inte gillar snabba bilscener kan ni förstås bli förlåtna om ni inte ser den men ni andra- se den gärna!

Läs mer:
Bloggywood: Recension: The Fast and The Furious 3: T.D.



Andra bloggar om: , , , , , ,
Beastwear.se