1/01/2006

Slut på 05

Ajaj. Sen i onsdags har jag varit sjuk. Trots det åkte jag med familjen och syrran ner till malmö. Min syster spelar i familjemusikalen Annie på Nöjesteatern där. En väldigt bra och sevärd musikal för övrigt med massor utav stjärnor som Ulf Brunnberg (Vanheden ni vet;), missa inte alla Jönssonligan filmer som går på fyran nu..), Eva Rydberg, Claes Malmberg (missa inte "Hon & Hannes" på fredag..) och Beatrice Järås. I alla fall. Vi skulle följa med ner dit och bland annat åka över till Tivoli och Köpenhamn. Men för mig blev det pang bom adjö med tivoli. Det blev å ligga i soffan istället och glo på tv. Men så kan det gå. Det blev alltså inget vidare nyårsfirande för mig, men jag klarar mig. Nu är i alla fall 2005 slut och något nytt på väg.

Väldigt fin Wienerkonsert i år förresten. För den missade ni väl inte?


Det är mycket man hoppas på 2006. Men för att inte vara privat är det denna person jag hoppas på mest 2006.



Dagens låt: "Champagner Galopp" av Wienerfilharmonikerna. En låt som faktiskt min symfoniorkester spelade förra året..

1 Comments:

Blogger Henrik said...

Anton! Gott nytt år FFS! :D

1/01/2006  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se