4/03/2005

Fjällen..

Nu drar jag till fjällen för en veckas fin skidåkning! Platsen är Storhogna vid Vemdalen. Jag åker dit med min pappas familj och farmor samt farfar. Skidåkning är något utav det bästa jag vet, om det är alpin vill säga. En av mina drömmar är att åka till Österrike och njuta av härlig skidåkning.. Men inte heller den här vintern bar det av dit. Men Vemdalens backar är också jättefina! Förra året när vi var där kändes det som om det var nypistade backar hela dagen.. Och som om bättre backar aldrig funnits.. Det kan ju ha varit skillnaden mot Åre under sportlovsveckan förra året som var skillnaden.. Men nu ska vi iallfall åka härlig skidåkning med bra väder.. Eller? Under en vecka blir jag borta, och under tiden kommer jag inte att skriva på bloggen. Men när jag är hemkommen så blir det fart igen.. Då är det flera tekniska saker som ska fixas på sidan samt kommer jag självklart att fortsätta skrivandet. Tills dess, Hej då våren! För nu är det vinter i Vemdalen!

Vemdalen.se

Storhogna.se
Skistar.se

Beastwear.se