8/12/2005

Sköna kommentarer...

Citat...

I all välmening

Innan bloggen slås ihop för denna gång finns det några saker att reda ut.

Det finns en del sköna individer på Internet. Ett faktum som blir alldeles uppenbart när vi sätter damgolfens världsetta framför skärmen för att chatta med Golf.se's besökare. Många bra frågor trillade in. Samtidigt är det svårt att låta bli och undra hur folk är funtade när det dyker upp ett antal ihärdiga förfrågningar om Annika är sugen på att skicka över sin mailadress eller telefonnummer.

Sorry boys. Jag rensade alla dessa härliga tillrop innnan hon såg dem. Om det skulle vara så att Annika trots allt tycker att det är en bra idé att lämna ut dessa uppgifter över nätet till vilt främmande typer så ber jag ödmjukt om ursäkt.

Jag vet inte riktigt heller vad det är med svenska golfare och Sörenstam men det dök också upp ett antal frågor från 30-åringar som hoppat på golfen och nu undrade om de skulle satsa på en framtida proffskarriär. Några av dessa släpptes fram och Annika svarade diplomatiskt att allt är möjligt inom detta fantastiska spel. Glöm det, vore snarare ett mer välmenande råd. Ni kan träna er blodiga och säkerligen utvecklas till riktigt duktiga spelare men det är ljusår till en framtid på touren.

Blir jag också motbevisad på denna punkt lovar jag att maila Lebron James med en seriös fråga om hur han ser på mina chanser till nästa NBA-draft. Hoppas bara att den stigande dollarn inte påverkar priset på flygbiljetterna alltför mycket.
/Eric
Slut citat.

Tävlingsbloggen för Scandinavian TPC var fullkomligt lysande! Texten ovanför är så klockren som den kan bli ;)... Besökte för övrigt den sista dagen på S TPC och det var skitskoj! Texten om detta återkommer jag med...

Beastwear.se