10/01/2007

Julklappstips

Behöver du lite julklappstips? På sajten Presentdjungeln kommer det snart att finnas en grymt bra sajt för att hitta bra julklappar och andra sorters presenter. Det är min sajt, som jag äger tillsammans med två andra, och utveckling pågår för fullt. Mitt jobb kommer dock först runt lansering - jag ska nämligen marknadsföra Presentdjungeln o driva trafik till den. Jag kan dock redan nu utlova rejält med bra presenter för alla typer av tillfällen och personligheter!

Vi får se hur snabbt den kommer igång men förhoppningen är före jul, så vi hinner få upp den före julruschen. Under julruschen letas det nämligen som aldrig förr efter julklappstips och presenter och det blir värre och värre för varje år.

Några bra tips har jag dock hittat redan nu, för den med fet plånbok. I detta blogginlägg om Julklappstips 2007 hittar man riktiga dyrgripar, bildligt talat. Eller vad sägs om iPod i rent guld? Musikmobil med Bang & Olufsen förstärkare? Listan kan göras lång, men där finns i alla fall bra julklappstips att ta med sig framåt jul!

Etiketter: , , , , , , , , ,

Beastwear.se