6/10/2007

Noterat

Ratsit tvingas sluta lämna ut uppgifter som årsinkomst m.m. i den form de har kunnat gjort det hittils. Nu måste de skicka en kopia till den som blivit kollad med information om vem som kollade och vad. Tråkigt, tycker jag, vi har haft väldigt skoj åt Ratsit i skolan genom att inse att ALLA våra uslaste lärarna är de som har högst lön. Överbetalda bastards. (Via Dn.se)

Precis som jag tipsade på min andra blogg, Fyra nyanser av brunt, har Lira Musikmagasin en riktigt bra festivalguide till i sommar. Själv lutar det åt Peace and Love-festivalen - men vi får se. Roskilde hade varit grymt men tyvärr är det slutsålt... (Via Svt.se)

Paris Hilton stannar i fängelset. "Ojdå". (Svd.se)

Ingen strut-bh till Sverige inte. Synd, Madonnas strut-bh hade jag velat se... (Svd.se)

Etiketter: , , , , , , , , , , ,

1 Comments:

Blogger Gordon said...

visst, roligt. jag tror ratsit handlade mest om att hantera rädsla. det är roligt, att skratta ängslan över att vara fattig i ansiktet. eller ilskna till över andras pengar för att förjaga samma rädsla. vi letar alltid efter skräcken i våra liv. för att besegra den?

6/12/2007  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se