3/24/2007

Aftonbladhet och Expressn.. Och så lite Internetvärd!

Usch nu har jag åkt ned ända till en tredjeplats i den sökmotoroptimeringstävling som Jim Westergren anordnar. Inte skoj, ledde väldigt länge. Nu är det snart bara en månad kvar av sökmotoroptimeringstävlingen och därför måste alla, även jag, lägga in en extra växel för att kunna vinna. Vore så sjukt kul att göra det...

Så vad händer med de olika orden Expressn, Aftonbladhet, Internetvärd, Svenska Dagbladhet och Sökmotoroptimeringstävling då? Jo Svenska Dagbladhet innehar jag förstaplatsen på fortfarande, vilket jag såklart är oerhört glad för.

Aftonbladhet, Internetvärd och Expressn däremot - där innehas endast en fjärdeplats. Inte bra, där måste jag börja klättra nu. Har tidigare haft både första, andra och tredjeplats både när det gäller Aftonbladhet och Expressn men nu har alltså de också åkt ned. Internetvärd har jag hela tiden försökt att ranka bra på men det har gått lite segt. Å ä och ö är segt i orden.

Sökmotoroptimeringstävling
då? Svåraste ordet, utan tvekan. Och det märks också - jag innehar bara en sjundeplats på "sökmotoroptimeringstävling", vilket jag självklart inte är nöjd med.

Slutet må vara nära men jag har lite ess i ärmen, hoppas jag. Några damer och knektar i alla fall och förhoppningsvis en eller två kungar.

Etiketter: , , , ,

Beastwear.se