10/09/2005

Google-reader...

Det är mycket Google just nu.. Igår tipsade min kompis om Google-reader. Ännu en beta av google.. När jag har testat tjänsten är den faktiskt riktigt bra. Istället för att använda andra inbyggda feed-läsare kommer jag nog faktiskt i fortsättningen att använda Google-reader. Om man använder alla googles tjänster så får man den perfekta tanken som även Microsoft försökt skapat med MSN och alla dess tjänster. Tycker dock att Google lyckats bättre, även om MSN än så länge är större. När min kompis skrev adressen till Google reader via Google talk var jag automatiskt inloggad i Google reader när jag klickat mig till sajten. Allt är smart och enkelt ihopkopplat i Googles produkter, vilket jag uppskattar.

Nej nu blir det å ladda hem lite ny musik. Går in på CDON.com och kollar vad som är hett just nu...

Dagens låt: "Mälarö Kyrka" av Magnus Uggla, återigen. Såg på ett avsnitt av Anders och Måns hos en kompis igår kväll och en så klockren parodi gjordes då.. Återkommer med vilket avsnitt det är..
Beastwear.se