10/09/2005

Köttbullelåten..

I Folktoppen ikväll blev Köttbullelåten utsedd till den knäppaste kultlåten. Soffipropp och Ronny Rooster och hans vänner gjorde alltså den grymmaste och knäppaste kultlåten genom tiderna, kul tycker jag! Speciellt då jag bara älskar den CD:n som "Ronny Rooster och hans vänner" gjorde i samband med barnprogrammet. Den CD:n är underhållning på oerhört hög nivå och faktiskt riktigt välgjord, vilket den fick en Grammis för. Men jag är så otroligt irriterad på att den CD:n är borta! Den har nu varit borta i ca 2 år och jag är jätteledsen. En av mina favorit CD skivor borta, som dessutom är jättesvår att få tag på. Då blir man inte glad... Men köttbullelåten har jag laddat ned, den fanns på internet. Så den sitter jag och lyssnar på nu. Den får bli:

Dagens låt: "Köttbullelåten" av Ronny Rooster och hans vänner

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

CD:n går att köpa här: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&page=product&prod=17115

11/25/2005  
Blogger Anton said...

Tackar!

11/25/2005  

Skicka en kommentar

<< Home

Beastwear.se